درباره ما

پری ناز عبدالوش مؤسس مجموعه یک تکانش، کارشناش ارشد مدیریت کسب و کار، اولین بار تابوی فروش خود را به عنوان بازاریاب تلفنی بدون هیچ گونه تجربه و آگاهی از علم فروش شکست، ولی او جا نزد و با مطالعه  و تحقیقات بسیار در  زمینه فروش بعد از  مدت بسیار کمی در بین تیم فروش بنام زن قدرتمند فروش شناخته شد.

بعد از 12 سال فعالیت مستمر در این زمینه تصمیم گرفت مؤسسه یک تکانش را تاسیس کند. هدف اصلی از  تأسیس این مؤسسه آموزش بازاریابی و فروش می باشد.

البته دغدغه اصلی در امر آموزش فروش، تغییر باور در مورد فروش است زیرا او همیشه معتقد است آن طور  که لایق است با فروش برخورد نشده و خیلی از افراد و بخصوص زنان از فروش بیزارند و فروش و بازاریابی را کاری پیش پا افتاده می دانند در حالی که به  عقیده او فروش قدرتی دارد که فرد می تواند به تنهایی و بدون سرمایه تنها با اتکا به قدرتهای درونی خود و با پرورش آنها، یک کسب و کار قدرتمند برای خود بسازد.

آنها در یک تکانش جمع شده اند تا این باور را در مردمی که ذهن باز دارند زنده کنند چون باوری است که واقعیت دارد و او خود به این باور رسیده است چرا که اگر نویسنده بود اکنون یک کارآفرین نبود و به گفته خودش این مهمترین و بزرگترین اتفاق زندگی اش می باشد.

منظور از تکانش یعنی نیرویی که باعث میشود، فرد از یک نقطه حرکت کند به یکباره به یک سرعت زیاد برسد، اشیای درحال سکون دوست دارند درحال سکون بمانند ولی با ایجاد تکانش می توانیم آنها را به حرکت واداریم و اگر بتوانیم تکانش را در آنهاد  ایجاد کنیم در واقع به سکوی موفقیت پرتابشان کرده ایم.

یک تکانش کمک می کند تا نقطه تکانش کسب و کارتان را پیدا  کنید.

عضویت در خبرنامه ایمیلی

همین الان برای عضویت در خبرنامه ما کلیک کنید.
برو به بالا