چگونه در فروش بهتر شویم .
اگر باور کرده اید و پذیرفته اید که فروش در کارتان نقش بسیار مهمی دارد و درآینده مهمتر نیز خواهد شد حتما به فکر خواهید افتاد که از نظر فردی در فروش به درجات بهتری برسید .
برای اینکه در فروش قدرتمند و متعالی شوید لازم است که سه مهارت ارائه ، بداهه گویی و خدمت رسانی را یاد بگیرید.
1- بازار گرمی :
یاد بگیرید که چطور آنچه در ذهنتان میگذرد را به سریع ترین ، مختصر ترین و ترغیب کننده ترین حالت ممکن بیان کنید .
این روزها در مغز افراد دستگاه کنترل از راه دور وجود دارد که اگر نتوانید به سرعت توجهشان را جلب کنید بلافاصله کانال را عوض میکنند .
امروزه در هر لحظه صدها و هزاران پیام از طرق مختلف به دست همه می رسد که این باعث شده جلب یک لحظه توجهشان کاری سخت و دشوار شود .بنابراین معرفی آسانسوری کسب و کارتان ضروری می باشد و برای این منظور می توانید موارد زیر را در نظر داشته باشید .
× یک تک واژه برای خود انتخاب کنید تک واژه ای که مایلید محصول شما را تداعی ذهنی کند ، آن را انتخاب کرده و مالک و صاحبش شوید. مانند انتخابی مطمئن( بوتان) – هر روز بهتر از دیروز ( صاایران)
× یک پرسش برای خود تدوین کنید . اگر بتوانید پرسشی فوق العاده دست و پا کنید از پاسخی که دریافت می کنید شگف زده خواهید شد .
× اگر بتوانید هدفتان را به نظم درآورده و با آهنگی موزون بیان کنید همگان آنرا به خاطر میسپارند .
× عناوین مشخص و جزئی انتخاب کنید ، به طور مثال 4 راهکار برای انتخاب راحتتر…. 3راه آسان برای اینکه بتوانید فایلهای خود را راحتتر پیدا کنید .
× معرفی توییتری داشته باشید .یعنی مانند همان جایی که هیچ مطلبی رو نمیشود در بیشتر از 140 حرف الفبا بیان کرد
× معرفی پیکساری داشته باشید . اگر به داستانهای پیکسار توجه کنید خواهید دید که هیچ کدام از قالب 6 جمله ای مستثنی نیستند . اگر بتوانید طرح کسب و کار خود را در این قالب پیاده کنید به یک چیزی دست یافته اید به یاد ماندنی ، گیرا و جذاب .
مختصر کردن داستانها تا حدی که به عمق مطلب لطمه ای وارد نشودکمی دشوار است ولی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که معمولا با این عبارات شروع میشود.
روزی روزگاری
هرروز
یک روز
به همین دلیل
تا در نهایت
( برای کسب و کار خود داستانی پیکساری ( کوتاه) با این عبارتها بسازید .)
برای تدوین چنین بازارگرمی هایی در مورد آنچه که می خواهید بفروشید تمرین لازم است ، روی نتیجه کار متمرکز شوید فکر کنید که وقتی کسی بازارگرمی های شما را می شنود…..
دلتان می خواهد چه چیزی بفهمد؟
دلتان می خواهد چه جیزی حس کند؟
دلتان می خواهد چه کاری بکند؟
لطفا ادامه مقاله را در بخش بعدی مطالعه فرمایید.
آخرین دیدگاهها
مدیر - سپتامبر 15, 2019
ممنون
مدیر - سپتامبر 15, 2019
ممون از نظر شما . چشم حتما
امیر - سپتامبر 10, 2019
سلام.
معمولا مشتریها دافعه خودشون رو دارند ولی عملکرد شما، قابل ستایش هست
امیر - سپتامبر 10, 2019
سلام. مطلب در مورد مشتری مداری واقغا عالی بود و اینکه معرفی دوستان و آشنایان برای همان فروشنده [...]
مهمان - نوامبر 10, 2018
مطلب جالبی بود